niedziela, 12 stycznia 2014

Radosne powitanie i ponowne narodziny :)

Na początku i przede wszystkim witam wszystkich, którzy tutaj będę zaglądać raz, dwa, dziesięć dwadzieścia i więcej. Zamierzam się z Tobą dzielić moimi planami, ich realizacją oraz, tak jak napisałam w panelu po prawej, każdym wzlotem i upadkiem licząc na wsparcie i konstruktywną krytykę. Zanim jednak do tego przystąpię, pozwól, że się przedstawię. Mam na imię Lidka i mieszkam w Norwegii od 2010 roku, sama wychowuję ponad dwuroczną córeczkę. Różnie mi z tym idzie, z reguły zbyt szybko się irytuję i brakuje mi dostatecznej cierpliwości, a może tylko ja tak uważam i oczekuję od siebie w tej kwestii zbyt wiele ;) Od wielu lat jestem wykształconą pielęgniarką i w zawodzie przepracował chyba zbyt długo, w każdym bądź razie zaczynam moje ostatnie dwa tygodnie. Właśnie dziś, właśnie tu i teraz obieram nowy kierunek, o którym chcę Cię informować. Póki co, nie chcę zaśmiecać postu wiadomością nie do tematu, więc może na tym zakończę słowo wstępne i przejdę do konkretów w następnym. Każdemu z osobna życzę spełnienia w Nowym Roku oraz dużo motywacji!!! Do miłego :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz